1 września 2017

#13 Seriale z mojego dzieciństwa ♥

Hejka przychodzę dzisiaj do was z postem o moich ulubionych serialach z dzieciństwa <3 Na pewno więkoszć z nich, jak nie wszytkie, znacie bardzo dobrze. Mam nadzieję, że wam się spodoba, bo ostatni wpis tego typu, miał bardzo duży odzew. Zaczynajmy!

1. H2O: wystarczy kropla wody

Twórcy: Jonathan M. Siff

Główne role: Phoebe Tonkin, Cariba Heine, Claire Holt (seria 1-2), Angus McLaren, Indiana Evans (seria 3), Luke Mitchell (seria 3)

Gatunek: przygodowo - fantastyczny
Ilość sezonów: 3
Ilość odcinków: 78 (+ 1 specjalny)




Ostatnio odświeżam sobie ten serial i jestem nim zauroczona tak bardzo jak kiedyś <3


Fabuła:
Serial opowiada o trójce dziewczyn – Emmie, Cleo i Rikki, a później także Charlotte i Belli, które przypadkiem odkrywają magiczną jaskinię i nabywają zdolność przemiany w syrenę w 10 sekund po każdym kontakcie z wodą. Od tamtej pory ich życie bardzo się skomplikowało. Chcą utrzymać swoją tajemnicę w sekrecie, jednak nie zawsze im się to udaje. Dziewczynom pomaga kilku zaufanych chłopaków, jak Lewis i Will. Muszą również uważać podczas pełni, gdyż działanie Księżyca jest dla nich niebezpieczne. Akcja wszystkich odcinków rozgrywa się w mieście Gold Coast w Australii.

2. Hannah Montana



Twórcy: Michael Poryes, Rich Correll, Barry O’Brien
Główne role: Miley Cyrus, Emily Osment, Mitchel Musso (sezony 1-3), Jason Earles, Billy Ray Cyrus, Moisés Arias (sezony 2-4)
Gatunek: Sticom, młodzieżowy
Ilość sezonów: 4
Ilość odcinków: 101

Ten serial wspominam bardzo miło. Pamiętam, że dużo się przy nim śmiałam, ale czasami też było mi smutno. Jak skończę "H2O" to muszę się za niego zabrać <3 Przypominam sobie również, że miałam bardzo dużo różnego typu gadżetów z motywem Hanny, m.in. plecak, ciuchy, kartony ...

Fabuła:
Miley Stewart jest na pozór zwykłą dziewczyną, mieszkającą w dość bogatym domu z ojcem i bratem. W rzeczywistości jest ona słynną piosenkarką pop. Swoją tajemnicę powiedziała jedynie przyjaciółce Lily, która jest wielką fanką Hannah Montany. Ta dowiadując się, że jej kumpela jest jej idolką, stara się być z nią nierozłączna. "Hannah Montana" jest jednym z najpopularniejszych seriali stworzonych na zlecenie DisneyChannel.


3. Czarodzieje z Waverly Place


Twórcy: Todd J. Greenwald
Główne role: Selena Gomez, David Henrie, Jake T. Austin, Jennifer Stone, Maria Canals Barrera, David DeLuise
Gatunek: Sticom, młodzieżowy, fantasy
Ilość sezonów: 4
Ilość odcinków: 110

Pamiętam jak czekałam na ten serial przez całe dnie <3 Jego również muszę sobie powtórzyć bo lubię go tak bardzo jak dwa poprzednie <3

Fabuła:
Dawno temu Jerry Russo oddał swoje magiczne moce bratu, aby ożenić się ze śmiertelniczką Theresą. Po latach okazuje się, że ich dzieci: Justin, Alex oraz Max odziedziczyły magiczne zdolności. Teraz Jerry pragnie nauczyć je prawidłowego obchodzenia się z nadprzyrodzonymi zdolnościami. Kiedy zaczynają wykorzystywać swoje umiejętności, w życie rodziny wkrada się chaos, ponieważ rodzeństwo, próbując korzystać ze swoich mocy, stwarza wiele skomplikowanych sytuacji. Często pakują się w kłopoty, ponieważ jeszcze nie panują nad swoimi mocami oraz nie umieją korzystać z nich rozważnie.

4. iCarly


Twórcy: Dan Shneider
Główne role: Miranda Cosgrove, Jennet McCurdy,Nathan Kress
Gatunek: młodzieżowy
Ilość sezonów: 5
Ilość odcinków: 109


Nie jest to tak "stary" serial jak np. "H2O", ale stwierdziłam, że również go tutaj pokażę bo oglądałam go jak byłam w podstawówce. Tak jak wszystkie tu pokazane, bardzo, bardzo go lubię <3

Fabuła:
Serial opowiada o przygodach trójki przyjaciół: nastoletniej Carly Shay (Miranda Cosgrove), Sam Puckett (Jennette McCurdy) i Freddiego Bensona (Nathan Kress), którzy nagrywają własny program internetowy o nazwie iCarly. Carly mieszka ze swoim dorosłym bratem, Spencerem (Jerry Trainor), który jest szalonym artystą. Freddie to sąsiad Carly, który był w niej szaleńczo zakochany, a Sam to zwariowana asystentka i najlepsza przyjaciółka Carly.

~~~~~~~~


Dzisiaj to na tyle. Mam nadzieję, że wam się podobało ^^ Piszcie co sądzicie o takich postach <3 Do następnego!






7 komentarzy :

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak samo jak ty bardzo lubię te seriale... aż chce się wrócić do tamtych czasów. I chyba będę musiała odświeżyć sobie seriale z mojego dzieciństwa :D A co do postów to osobiście uwielbiam takie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. H2O to też jeden z moich ulubionych seriali z dzieciństwa :) Pamiętam jak lubiłam postać Cleo Hannah i Czarodziei też czasem oglądałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeżeli chodzi o serialowe gadżety, to ja posiadam w domu dość pokaźną kolekcję przedmiotów związanych z moją ulubioną Grą o Tron :). Tego typu produktów szukam w sprawdzonych sklepach online np. https://4gift.pl/. W takich miejscach przeważnie znaleźć można całą masę unikalnych oraz oryginalnych drobiazgów, które powinny zadowolić każdego serialomaniaka :). Obecnie również rozglądam się za gadżetami Hannah Montana. Chciałabym rozwinąć w przyszłości moją kolekcję pod tym kątem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem pod wielkim wrażeniem. Świetny artykuł.

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.