30 czerwca 2017

#5 Seriale, które polecam ♥

Hejka! A więc pomyślałam, że napiszę posta o moich ulubionych serialach. Nie jest ich dużo, ale może niektóre wam się spodobają ☺ Zapraszam do czytania ♥

1. Pamiętniki wampirów (The Vampire Diaries)




Twórcy: Kevin Williamson, Julie Plec
Główne role: Nina Dobrev, Ian Somerhalder, Paul Weasley
Gatunek: dramat, horror, romans
Liczba sezonów: 8
Liczba odcinków: 171

Ten serial jednym się podoba, jednym nie. Ja należę do pierwszej grupy ♥ Kocham go nad życie, tak jak kocham Damona 😂 Na pewno słyszeliście o nim nie raz i zastanawialiście się czy zacząć go oglądać. Moja odpowiedź jest prosta - TAK ♥

Opis fabuły (Wikipedia):
Cztery miesiące po tragicznym wypadku samochodowym, w którym giną rodzice 17-letniej Eleny Gilbert  i jej 15-letniego brata Jeremy’ego ciągle próbują poradzić sobie ze smutkiem i iść naprzód. Z początkiem nowego roku szkolnego, Elena i jej przyjaciele są zafascynowani nowym przystojnym i tajemniczym uczniem Stefanem Salvatore. Stefan i Elena natychmiast zwracają na siebie uwagę, Elena nie ma pojęcia, że Stefan jest wampirem, starającym się żyć spokojnie wśród ludzi. Jego brat Damon  jest uosobieniem przemocy i brutalności. Dwaj bracia toczą wojnę o duszę Eleny i jej przyjaciół, rodziny i mieszkańców małego miasteczka Mystic Falls w stanie Virginia.


2. Słodkie kłamstewka (Pretty Little Liars)




Twórcy: Marlene King
Główne role: Lucy Hale, Ashley Benson, Shay Mitchell, Troian Bellisario, Sasha Pieterse
Gatunek: dramat obyczajowy, thriller,
Liczba sezonów: 7
Liczba odcinków: 160


Poznałam tą ekranizację jakieś pół roku temu, a już się kończy 😣 Chciałabym zapomieć i obejrzeć go jeszcze raz, ale niestety tak się nie da... Ale wy możecie to zrobić ☺ Naprawdę polecam go wszystkim ♥ Każdy odcinek trzyma w napięciu i nie można się powstrzymać, żeby nie obejrzeć następnego.

Opis fabuły (Wikipedia):
Rosewood to małe miasteczko – nikt nie podejrzewał, że kryje ono tak wiele tajemnic. Te najgorsze należą do grupy najładniejszej dziewczyny w mieście – Alison. Członkiniami są: Aria, Spencer, Hanna i Emily. Alison, liderka grupy, zniknęła w tajemniczych okolicznościach, a reszta dziewcząt przysięgła, że nigdy nie wyjawią co tak naprawdę się wtedy stało. Sekret miał zacieśnić ich więzi, jednak staje się odwrotnie. Po roku, dziewczyny zaczynają dostawać wiadomości od "A" zawierające informacje, o których wiedziała tylko Alison. Jest to tym bardziej przerażające, że pierwszą wiadomość SMS otrzymały w dniu pogrzebu Alison. Ktokolwiek wysyła wiadomości, zdaje się znać wszystkie ich sekrety, prześladuje je i obserwuje każdy ich ruch.


3. SKAM


Twórcy: Julie Andem
Główne role: Lisa Teige, Josefine Frida Pettersen, Iman Meskini, Ulrikke Falch, Ina Svenningdal
Gatunek: obyczajowy
Liczba sezonów: 4
Liczba odcinków: 43

Jest to serial na zupełne odstresowanie się. Odcinki są krótkie, do 20 minut. Naprawdę można się wciągnąć i oglądać go całymi dniami ♥

Opis fabuły (Filmweb):
Serial opowiada o trudnościach, skandalach i codziennym życiu młodzieży oraz uczniów liceum w Oslo. Co sezon fabuła skupia się na innym bohaterze.


4. Nastoletni wilkołak (Teen wolf)


Główne role: Tyler Posey, Crystal Reed, Dylan O’Brien, Tyler Hoechlin
Gatunek: dramat, komedia, horror, sci-fi, fantasy
Liczba sezonów: 6
Liczba odcinków: 90

Nie skończyłam jeszcze oglądać tego serialu. Ale mogę wam go serdecznie polecić. Naprawdę wciągająca fabuła, jak we wszystkich poprzednich. Oglądam go z ciekawością co stanie się dalej i naprawdę czasami mnie zaskoczy ♥

Opis fabuły (Wikipedia):
Scott McCall wiódł spokojne życie, jednak gdy pewnego razu zostaje ugryziony przez wilkołaka(alfę), wszystko ulega zmianie. Od teraz lepiej słyszy, jest silniejszy i szybszy. Od tej pory musi nauczyć się także żyć jako wilkołak. W nowej sytuacji pomaga mu się odnaleźć najlepszy przyjaciel, Stiles . Nie mogą pozwolić aby sekret ujrzał światło dzienne.


~~~~~~~~~~~~~~~~

Mam nadzieję, że nie zanudziłam was na śmierć. Dziękuję tym, którzy poświęcili czas na przeczytanie tego posta ♥ Jeśli oglądaliście któryś z tych seriali zostawcie soją opinię w komentarzach i możecie też napisać jaki inne, równie ciekawe seriale polecacie




14 komentarzy :

  1. Tak się cieszę, że napisałaś tego posta! Wczoraj zainstalowałem TV Show Time i zakochałem się w serialach, a więc na pewno obejrzę coś z tego :D Skam mam już za sobą <3

    http://maasonpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętniki wampirów to bez wątpienia moja największa serialowa miłość!
    Kiedyś też uwielbiałam Słodkie kłamstewka, ale ostatni sezon (przynajmniej dla mnie) jest trochę naciągany :( co nie zmienia faktu, że i tak skończę to oglądać, bo jestem ciekawa co się tam stanie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie chcę końca pll :( Cały czas przeciągam i nie oglądam ostatniego odc XD

      Usuń
  3. Muszę w końcu obczaić SKAM... ten serial jest wszędzie ;p

    Zabookowanyswiatpauli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest fajny na odstresowanie ;) Taki nie zobowiązujący <3

      Usuń
  4. Ja jestem już za stara na seriale które proponujesz :) ale do grona obs dołączam i będę zaglądać :) pozdrawiam tomandbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam Pamiętniki Wampirów to moja pierwsza i najważniejsza miłość serialowa :D
    Planuję obejrzeć PLL, ale mam wrażenie, że może mnie znudzić, bo czytałam TLG tej samej autorki i jakoś mnie nie zachwyciło. Ale może dam szansę. :)

    sunreads.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TVD tak samo kocham nad życie <33 A PLL jest na prawdę mega wciągające ;)

      Usuń
  6. Z podanych przez Ciebie seriali oglądam (od 4 lat xdd) Pretty Little Liars i mam nadzieję, że w tym roku w końcu to obejrzę ;)
    W planach mam zacząć SKAM, a reszta jakoś mnie nie ciekawi ;D
    Post ciekawy i mam nadzieję, że będzie więcej takich ^^

    Pozdrawiam,
    Alicja w Krainie Książek
    http://alawkrainieksiazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się co jakiś czas takie wstawiac ale nie wiem jak z oglądaniem seriali bo czasu cały czas brak 😅

      Usuń
  7. Ciekawy post. Ostatnio szukałam jakichś ciekawych seriali, ale nie mogłam na nic się zdecydować. Kiedyś oglądałam Słodkie Kłamstewka, ale nie wiem czemu zaprzestałam oglądanie. Chyba skuszę się na to ponownie, haha :D
    A nawiasem mówiąc Teen Wolf to moje życie i również POLECAM ♥

    https://karolina-czyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PLL serdecznie polecam <3 A Teen Wolf to moje nowe życie haha ♥

      Usuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.