23 czerwca 2017

#4 Q&A - poznajcie mnie lepiej 馃槉

Hejka! Jaki艣 czas temu na moim Instagramie prosi艂am was, 偶eby艣cie zadawali mi pytania. Troch臋 ich jest wi臋c przychodz臋 z odpowiedziami 馃榾 Mam nadziej臋, 偶e spodoba si臋 wam ten post, bo by膰 mo偶e kiedy艣 go jeszcze powt贸rz臋. A teraz zapraszam was do czytania 馃榾





1. Jaka jest seria, kt贸rej nigdy nie sko艅czysz?
My艣l臋, 偶e jest to seria "Pami臋tniki wampir贸w". Moim b艂臋dem by艂o to, 偶e zanim przeczyta艂am     ksi膮偶ki, obejrza艂am serial. Jak pewnie wi臋kszo艣膰 z was wie te dwie rzeczy r贸偶ni膮 si臋 dosy膰 mocno. Serial o wiele bardziej przypad艂 mi do gustu i nie umiem sobie wyobrazi膰 postaci tak jak one s膮 opisane w ksi膮偶ce.

2. Ile masz nieprzeczytanych ksi膮偶ek na p贸艂ce?
Tak si臋 sk艂ada 偶e ostatnio liczy艂am i jest ich 62 馃樄

3. Jak to si臋 sta艂o, 偶e zacz臋艂a艣 czyta膰?
Historia zaczyna si臋 od 艣wi膮t Bo偶ego Narodzenia, na kt贸re dosta艂am ca艂膮 seri臋 Harrego Pottera. Uwielbia艂am filmy i stwierdzi艂am, 偶e pora przeczyta膰 wreszcie ksi膮偶ki. Pokocha艂am czyta膰 dzi臋ki w艂a艣nie tej serii i zawsze b臋d臋 mia艂a do niej sentyment ♥

4.Gdyby艣 mia艂a napisa膰 ksi膮偶k臋, by艂aby ona w twardej czy mi臋kkiej oprawie?
Chcia艂abym wyda膰 ksi膮偶ki w obu oprawach. Ja osobi艣cie wol臋 ksi膮偶ki w twardej oprawie, ale wiem, 偶e s膮 ludzie kt贸rzy wol膮 mi臋kk膮, a ja chcia艂abym aby wszyscy byli zadowoleni 馃樄

5. Czemu, twoim zdanie, coraz mniej ludzi czyta ksi膮偶ki?
Moim zdaniem cz臋艣膰 winy le偶y po cz臋艣ci w cenie ksi膮偶ek, a nie ukrywajmy nie s膮 najta艅sze. Drugim tego powodem mo偶e by膰 to, 偶e ksi膮偶ki s膮 ekranizowane, i niekt贸rzy zamiast czyta膰 ogl膮daj膮 filmy. Znam takich ludzi, kt贸rzy m贸wi膮, 偶e po co traci膰 czas na czytanie skoro mo偶na obejrze膰 film.

6. Czym si臋 interesujesz? (opr贸cz czytania)
Opr贸cz czytania ogl膮dam seriale, kt贸re kocham ♥, ale r贸wnie偶 gram na instrumencie- klarnecie.

7. Kim chcia艂aby艣 by膰 w przysz艂o艣ci?
Chcia艂abym by膰 nauczycielk膮 matematyki, ale co z tego wyjdzie to nie mam poj臋cia.

8. Czym robisz zdj臋cia?
Robi臋 je telefonem - iPhone 7.

9. W przysz艂o艣ci chcesz mieszka膰 w tej miejscowo艣ci co teraz, w jakim艣 innym mie艣cie a mo偶e kraju?
Chcia艂abym mieszka膰 w Stanach Zjednoczonych i ju偶 tam jecha膰 na studia, ale wiem 偶e jest to ma艂o istotne. Je偶eli to si臋 nie uda to chc臋 mieszka膰 w jakiej艣 ma艂ej miejscowo艣ci w okolicach jakiego艣 wi臋kszego miasta.

10. Mia艂a艣/planujesz pisa膰 ksi膮偶ki na Wattpadzie, albo od razu do druku?
Nie nadaj臋 si臋 do pisania ksi膮偶ek. Nigdy nie lubi艂am pisa膰 opowiada艅 na polski czy co艣 w tym rodzaju. Wszyscy m贸wi膮 mi, 偶e to dziwne, 偶e du偶o czytam a nie mam wyobra藕ni 偶eby co艣 stworzy膰. Ale co偶, tak jest i tego nie zmieni臋.

11. Masz rodze艅stwo?
Tak, mam m艂odszego brata i m艂odsz膮 siostr臋 ☺

12. Jaki jest tw贸j ulubiony przedmiot szkolny?
Mam dwa ulubione. A s膮 to biologia i matematyka ♥



My艣l臋, 偶e wam si臋 chocia偶 troch臋 podoba艂o, i 偶e poznali艣cie mnie ociupink臋 bli偶ej ☺ Je艣li macie jeszcze jakie艣 pytania to piszcie w komentarzach a odpowiem w nast臋pnym Q&A.
Do nast臋pnego! ♥




10 komentarzy :

  1. Bardzo lubi臋 takie posty. Oby wi臋cej takich by艂o. :)

    Pozdrawiam serdecznie i w wolnej chwili zapraszam do mnie. :)
    niezapomniany-czas-czyli-o-ksiazkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋 :D Postaram si臋 raz na miesi膮c takie robi膰 ;) Ju偶 id臋 do ciebie ^^

      Usu艅
  2. Te偶 mam sporo ksi膮偶ek nieprzeczytanych, a ca艂y czas dokupuje nowe, hah. Poza tym zgadzam si臋 je偶eli chodzi o ceny ksi膮偶ek. Moim zdaniem niekt贸re ceny naprawd臋 s膮 z kosmosu...
    Poza tym, hm, biologi臋 jeszcze zrozumiem (sama bardzo lubi臋 i rozszerzam) ale 偶eby matematyka :o

    Zapraszam:)
    https://karolina-czyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Hahah wszyscy mi si臋 dziwi膮, 偶e matma :D Ju偶 do ciebie zagl膮dam ^_^

      Usu艅
  3. O mamusiu. Jakby艣 zosta艂a t膮 nauczycielk膮 matematyki, to masz moje oklaski. Pisze to cz艂owiek na rozszerzanej matmie XD ( to, 偶e j膮 艣rednio rozumiem, to inna sprawa hahha)
    Mi tez si臋 wydaje, 偶e ceny ksi膮偶ek sa za wysikie i przez to ludzie nie czytaj膮, ale z drugiej strony, biblioteki te偶 艣wiec膮 pustkami. Elektronika niestety zwyci臋偶y艂a :(
    Pozdrawiam i zostaj臋 na d艂u偶ej :)
    http://czytaniejestmagiczne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Co do tego czy zostan臋 nauczycielk膮 wszystko mo偶e si臋 zmieni膰 bo dopiero gimnazjum :D
      Dzi臋kuj臋 i zajrz臋 do ciebie na pewno :*

      Usu艅
  4. Bardzo fajny post i jestem za艂amana tym, 偶e ceny ksi膮偶ek s膮 wysokie, nie rozumiem czemu ma to zaradzi膰, my艣l臋, 偶e to z czasem si臋 zmieni.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :D
    http://gosiaandbook.blogspot.com/2017/06/wywiad-z-mrswierzbicka.html

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋ki :) Mam nadziej臋, 偶e ta ustawa nie wejdzie :/

      Usu艅
  5. Co za ulga, 偶e nie jestem jedyn膮 osob膮, kt贸ra ma tyle nieprzeczytanych ksi膮偶ek na p贸艂ce xD

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Jest tyle okazji, 偶e nie mo偶na nie kupowa膰 :D

      Usu艅

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrze偶one.