15 czerwca 2018

31| "Król Kier" ~ Aleksandra Polak


Autor: Aleksandra Polak
Tytuł: Król Kier
Seria: Circus Lumos
Wydawnictwo: Czwarta Strona
Data premiery: 25.10.2017
Ilość stron: 357


Opis:
Alicja jest w ostatniej klasie liceum, do tej pory jej życie przebiegało spokojnie, by nie powiedzieć, że nudno. Jednak los bywa przewrotny, a seria nieprzewidzianych zdarzeń rzuca ją na głęboką wodę magii i miłości. Kiedy poznaje Hadriana z Circus Lumos, wie, że nic nie będzie takie jak dawniej.
Demony atakują waszą duszę, niszczą was od wewnątrz. Budują w ludziach zło i tak  zakorzeniają się w świecie. Im więcej w ludziach ciemności, tym ciemniejszy robi się świat. Im bardziej się im poddajecie, tym są silniejsze. Pokonać je można tylko swoją własną światłością. Sercem.

Oddałabym wszystko za gumkę, która wymazałaby jego imię z mojej głowy, jednak dobrze wiedziałam, że nikt mi jej nie podaruje (...)


Moja opinia:
Jest to książka idealna dla młodzieży. Powiela kilka schematów, lecz absolutnie nie nudzi. Jest tu trójkąt miłosny, niedostępny chłopak i zakazana miłość. Wszystko co lubię najbardziej. Historia wciągnęła mnie totalnie i od razu pochłonęłam dwa tomy (opinia o drugim już niedługo).
Bohaterowie byli wspaniali. Alicja to jedna z niewielu postaci żeńskich, która mnie nie irytowała i wiedziała co chce, a Hadrian ... to Hadrian, kolejny crush. Nic więcej nie muszę chyba mówić.

W ciągu jednej sekundy może zmienić się los całego świata, w ciągu jednej sekundy życie może się pojawić i może zniknąć na zawsze.

Świat, w którym rozgrywa się akcja z pozoru jest normalny, czyli taki w jakim my żyjemy. Alicja chodzi do klasy maturalnej i prowadzi najnormalniejsze życie nastolatki, aż do czasu gdy zjawia się Hadrian i wywraca jej świat do góry nogami.
Bardzo spodobał mi się również motyw cyrku, z którym nigdy wcześniej się nie spotkałam. Ale nie jest to zwykły cyrk, który my znamy, tylko taki z prawdziwą magią. Tu wkrada się nam trochę fantastyki, ponieważ wszyscy członkowie cyrku mają swoją nadprzyrodzoną zdolność.
"Król Kier" jest idealną powieścią dla młodzieży, ponieważ oprócz pięknej miłości ukazuje wiele problemów, z którymi spotykają się młodzi ludzie. Ja osobiście bardzo polubiłam się z powieścią i już nie mogę doczekać się trzeciego tomu 💕

Przy okazji muszę się wam pochwalić, że podczas Warszawskich Targów Książki udało mi się zdobyć autograf autorki na książce, z czego bardzo się cieszę ❤

Dziękuję wydawnictwu za możliwość przeczytania i zrecenzowania książki.

PS. Przepraszam, że ten post jest taki nieokiełznany i źle jest wszystko napisane, ale znowu zapomniałam jak pisać i już nie umiem. Muszę się po prostu wbić ponownie w ten rytm.
Agata ❤









10 komentarzy :

  1. Gratuluję zdobycia autografu!
    Co do samej książki, to do tej pory przeczytałam tyle różnych recenzji, że sama nie wiem czy ją czytać :D Chyba zrobię to dla samej autorki, której filmiki oglądałam na YouTube i wydaje się być naprawdę miłą, pozytywną i ciekawą osobą :)
    Pozdrawiam ciepło! :* Dolina Książek ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Poznałam autorkę i jest super osobą! Polecam książkę baaardzo <3

      Usuń
  2. Nie mój klimat, ale muszę przyznać, że okładka jest piękna ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Książkę posiadam na półce, jednak niestety niezbyt mnie do niej ciągnie. Spotkałam się z większa ilością negatywnych opinii niż z pozytywnymi.
    Pozdrawiam, Girl in books

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja gdy ją zobaczyłam od razu chciałam ją przeczytać, jakoś ta okładka do mnie przemawiała :)
      Równiież pozdrawiam.

      Usuń
  4. Niestety jakoś nie specjalnie mnie do niej ciągnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciagle zastanawiałam się, czy sięgnąć po tę książkę - Twoja recenzja mnie do tego przekonała. Dziękuję!

    Pozdrawiam,
    Monia z www.onalubi.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać czy Ci się podobała! Miło mi słyszeć takie słowa :D

      Również pozdrawiam,
      Agata ;*

      Usuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.