6 czerwca 2017

#1 BOOK TOUR: "November 9" Colleen Hoover



"November 9"


Obraz znaleziony dla: november 9

Autor: Colleen Hoover
Tytuł: November 9
Stron: 310
Rok wydania: 2015
Moja ocena: 9/10


Opis:
9 listopada to data, któa zaważyła na losach Fallon i Bena. Rego dnia spotkali się przypadkiem i od tej chwili zaczynają tworzyć dwie historie: jedna to ich życie, drugą pisze Ben zauroczony swoją nową muzą. Choć los postanawia ich rozdzielić, to wzajemna fascynacja jest na tyle silna, że nie może pokonać jej ani czas, ani odległość. Co roku 9 listopada rozpoczyna się kolejny rozdział historii - tej realnej i tej fikcyjnej. Gdy nieubłagalnie zbliża się koniec powieści, szczęśliwe zakończenie wydaje się mrzonką, bo historia na papierze zaczyna różnić się od tej, w którą wierzy Fallon...

Moja recenzja:

Głównymi bohaterami książki są Fallon - młoda, utalentowana aktorka, która przez jeden nieszczęśliwy wypadek straciła szansę na spełnienie swoich marzeń - i Ben, chłopak który nie może wybaczyć sobie jednego błędu, który popełnił.
Pewnego dnia, 9 listopada, ich losy się łączą. Spotykają się w restauracji i od tego momentu już nic nie jest takie samo.
Ben, po kilku słowach zamienionych z Fallon, poczuł, że ta dziewczyna odmieni jego życie na lepsze. Chciał z nią pobyć trochę dłużej i może nawet spotkać się jeszcze w przyszłości, ale okazało się, że dziewczyna za kilka godzin wylatuje na drugi koniec kraju. Gdy chłopak się o tym dowiaduje, wymyśla, że będą spotykać się raz na rok - 9 listopada.



Nigdy nie uda ci się odnaleźć siebie,
jeśli zatraciłaś się w drugiej osobie.




To była trzecia książka pani Hoover jaką przeczytałam. I była to kolejna miła niespodzianka. Czytając tą powieść nie chciałam żeby kiedykolwiek się kończyła, ale chciałam się też dowiedzieć co się wydarzy. Każdy ksiąkoholik wie co to za uczucie. „November 9” to chwytająca za serce opowieść o kłamstwie, porażkach i o tym, jak się z powrotem stanąć na nogach. Mimo, że ma swoje wady to jest warta przeczytania.






Wiem, że może krótko napisałam ale bądźcie wyrozumiali, gdyż to moja pierwsza w życiu recenzja 🙈🙈




10 komentarzy :

  1. Cześć obserwuje Cię na bookstagramie! Więc postanowil zajrzeć, jak na pierwszą recenzję dobrze sobie radzisz. Życzę ci powodzenia w dalszym blogowaniu!
    Obserwuje! Będzie mi miło jak też zaobserwujesz i wpadniesz do mnie💓

    Pozdrawiam,
    czytane-przy-herbacie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ☺️ Jak będę miała chwile wolną to zajrzę z miłą chęcią 💕

      Usuń
  2. Uwielbiam tą książkę <3 Ciekawa recenzja ;)

    Powodzenia!
    zabookowanyswiatpauli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. No witaj w blogowym świecie :)
    wow będzie to dla mnie sentymentalne, że pierwszy Twój post będzie dotyczył tego Book Tour :) serdecznie dziękuję Ci za udział i za opinię :)
    Troszkę zaczełaś nieśmiało, ale rozumiem Twoje obawy - każdy tak ma na początku, będę zaglądać i patrzeć jak się rozwijasz - nie bój się pisać długich tekstów, poruszaj wszystkie aspekty, jakie rzuciły Ci się w oczy podczas czytania. To tylko taka moja mała rada na początek. :) Cieszę się, że książka spodobała ci się !
    PS. Dodaj gadżet obserwatorzy z menu układ - wtedy zainteresowani będą cały czas widzieć nowe posty, które dodajesz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna recenzja! Szkoda że taka krótka, z chęcią poczytałabym więcej :D

    Pozdrawiam:
    adventureinthelibrary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krótka, bo pierwszza :D Postaram się pisać dłużej ♥

      Usuń
  5. Dobra, zwarta recenzja i prześliczne zdjęcia! Zostaję na dłużej - jestem ciekawa, jak rozwinie się twój blog :)

    Pozdrawiam,
    ksiazkowapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.