14 sierpnia 2017

#11 Co przeczytam podczas Kluchatonu? | TBR

Hejka przychodzę dzisiaj do was z moim TBR'em na Kluchaton.Jeśli nie wiecie co to jest odsyłam was na kanał Remi (link).  Muszę się przyznać że to pierwszy maraton czytelnicz, w którym biorę udział. Trochę się stresuje, że mi to nie wyjdzie, ale to nie ważne bo liczy się tylko i wyłącznie dobra zabawa :D A więc zaczynajmy.

Mam zamiar przeczytać 5 książek, które razem dają mi 1726 stron (trzeba przeczytać co najmniej 1200) i zaliczam dzięki nim 12 na 15 wyzwań. Myślę że całkiem nieźle to wygląda.


Pierwszą książką, którą wybrałam jest "Harry Potter i komnata tajemnic" J.K. Rowling, dopasowałam go do trzech następujących wyzwań:
  • Alex Fierro - książka z zieloną lub różową okładką
  • Thalia Grace - książka autora, do którego pałasz nieśmiertelną miłością
  • Neferet - książka z bohaterem tak złym, jak sama ciemność

Kolejna z książek to "Morderstwo w Orient Expressie" Agaty Christie, zaliczyłam ją do dwóch wyzwań:
  • Willem - przeczytaj książkę wspólnie z przyjacielem/znajomym
  • Raoden - książka, którą polecili ci znajomi

Trzecia książka to "Czerwona królowa" Victorii Aveyard, ją z kolei dobrałam do czterech kategorii:
  • Syriusz Black - ksiązka, która jest źle oceniana
  • Richard Gansey - książka z motywem władcy
  • Vin - książka z silną kobiecą postacią
  • Cealena Sardothein - ksiązka z dużą ilością akcji

Przedostatnia pozycja to "Girl Online" Zoe Sugg, ona pasowała mi do jednego wyzwania:
  • Jem Carstairs - książka z motywem muzycznym

I ostatnią już książką w tym bookathonie są "Wichrowe wzgórza" Emily Brontë, wybrałam ją do dwóch kategorii:
  • Inej Ghafa - książka, której przeczytanie jest dla ciebie wyzwaniem
  • Dorian Grey - książka napisana pięknym językiem lub klasyk

A więc tak prezentuje się mój stosik <3 Życzcie mi powodzenia! Przyjdę do was także z podsumowaniem Kluchatonu i zobaczymy jak mi to wyszło. Piszcie w komentarzach czy bierzecie udiał :D 
Do zobaczenia, Agata <3



11 komentarzy :

  1. Piszę ten komentarz drugi raz, bo ciągle mnie wywala... Ugh
    No ale nieważne.
    Wichrowe wzgórza mam w planach, więc może przeczytam je jakoś w czasie roku szkolnego.

    A u mnie też pojawił się tbr na kluchaton, ale wczoraj, więc zapraszam :)

    Buziaki!
    ksiazkowezamieszanie.blogspot.com

    PS: Masz śliczną grafikę bloga!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post , ps.bardzo miło ogląda mi się cie na snapie 💖

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niestety tym razem nie biorę udziału a to dlatego, że za późno się o tym dowiedziałam. Chyba bym musiała mieć taką osobę do tego (haha)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    https://okularnicaczyta.blogspot.com/2017/08/wywiad-z-mensbooks.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zdecydowałam się do wzięcia udziału wczoraj xD Nigdzy nie jest za późno :D

      Usuń
  4. Powodzenia! Widzę w stosiku "Czerwoną królową", którą bardzo bardzo lubię (chociaż jest źle oceniana, haha!)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie wzięłam udziału, ale to chyba po prostu z lenistwa haha :D Przecież szykowanie stosiku na taki kluchaton tom męcząca rzecz! Mam nadzieję, że uda Ci się przeczytać wszystkie książki ^^
    https://ksiazkiwidzianeoczaminatalii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam taką nadzieję! Mi szczerze też się nie chciało :D

      Usuń
  6. Super stosik :D Powodzenia :D

    https://karolina-czyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.