10 lipca 2017

#8 Letni BOOK TAG

Hejka! Witam was w kolejnym tagu. Tym razem jest to Letni BOOK TAG, do którego nominowała mnie Karolina z zaczytanyzakatek.blogspot.com. Wpadajcie do niej na bloga i Instagrama (@bestfriendofbook). A teraz zapraszam was do czytania.

1. Słońce - książka, która zawsze poprawia mi humor
Myślę, że będzie to książka "Kociuszek". Jest to cieniutka książka, bo ma zaledwie 150 stron. Zawsze poprawi mi humor, gdyż jest przesłodka i urocza.


2. Morze - książka idealna na plażę
Wydaje mi się, że idealna na plażę będzie "Jesienna miłość" Nicholasa Sparksa. Mimo tytułu jest to lektura, według mnie, idealna na lato. Również jest krótka i przyjemna. Mnie ta historia bardzo, ale to bardzo wzruszyła i polecam ją gorąco ❤️


3. Pocztówka - książka, którą najlepiej wspominam
Tu nie musiałam się długa zastanawiać, jaką książkę wybrać. Zdecydowanie jest to "Girl Online" Zoe Sugg. Będę ją mile wspominać do końca życia i na pewno sięgnę po nią nie jeden raz. Jest to kolejna lekka książka, którą mega szybko się czyta.


4. Podróże - książka, którą polecił mi przyjaciel
Myślałam nad tym dosyć długo i szczerze to nie ma takiej książki. Skromnie mówiąc ja wszystkim moim znajomym polecam książki, bo to ja najwięcej czytam.

5. Opalanie się - książka, na której się sparzyłam
Kiedyś z biblioteki wypożyczyłam sobie "Służące" Kathryn Stockett. Słyszałam o niej dużo pozytywnych opinii i myślałam, że mnie również się spodoba. Lecz kompletnie nie przypadła mi do gustu i właśnie po niej stwierdziłam, że nie będę się kierować czyimiś opiniami.



6. Japonki - książka, którą zna każdy
Oczywiście cała seria "Harry Potter". Powiedzcie mi kto o niej nie słyszał XD Jest to osobiście moja ulubiona seria i polecam ją wszyyytskim, którzy jej nie przeczytali <33



7. Wycieczki rowerowe - książka, która nigdy mi się nie znudzi
I tu was zaskoczę. U mnie jest to saga "Zmierzch". Wiem, że są mieszane opinie na jej temat, ale mi bardzo się podobała i czytałam ją chyba z 5 razy i w tym roku zamierzam to powtórzyć.




8. Letnie miłości - książka z ważnym wątkiem miłosnym
Od razu na myśl przyszła mi książka Nichloasa Sparksa "Pamiętnik". Jest tu pokazana miłość dwóch dorosłych ludzi w podeszłym wieku. Chciałabym aby znalazł się w moim życiu mężczyzna, który będzie mnie kochać i wspierać tak jak główny bohater swoją żonę.



9. Pływanie - książka, którą muszę przeczytać tego lata
Tu wybór pada na "Króla Kruków" Maggie Stiefvater.Wszyscy ją polecają, mam ją na swojej półce już od pół roku, więc muszę ją w końcu przeczytać <3




10. Przyjaciele - książka, którą często widzisz w księgarniach
Ostatnio wszędzie widzę książkę "Ponad wszystko" Nicoli Yoon. Ale nie dziwię się, bo przecież ostatnio wyszła ekranizacja. Ja koniecznie muszę ją przeczytać, ponieważ bardzo mnie ciekawi ta historia.



Doszliśmy do końca dzisiejszego tagu. Ogromnie dziękuję Karolinie za nominację <3
Mam nadzieję, że wam się podobało <3 Do następnego!








8 komentarzy :

  1. Czytaj Króla kruków <3 Jest genialny. Kocham mocno <3 Również muszę przeczytać Ponad wszystko ;D
    Pozdrawiam :)
    http://czytaniejestmagiczne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super tag. Zapraszam do mnie na bloga, gdzie wpadł dzisiaj tag.
    Pozdrawiam.
    agataczytaksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też się sparzyłam na Służących. Film jest zdecydowanie lepszy, mniej rozwleczony
    Muszę się w końcu zabrać za Jesienną miłość!

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurde, mi "Król kruków" kompletnie nie przypadł do gustu i mega się przy niej męczyłam. Mam nadzieję, że jednak Tobie się ona spodoba, hah :D

    https://karolina-czyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę się zabrać jak najszybciej, bo aż ciekawa już jestem 😅

      Usuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.