11 sierpnia 2017

#10 Colourful BOOK TAG

Hejka! Witam was po dosyć długiej przerwie. Na wstępie właśnie za to chciałabym przeprosić. Teraz już obiecuję, że posty będą pojawiać się chociaż raz w tygodniu, czasami może dwa razy. Ale nie przedłużając zaczynajmy tag <3


COLOURFUL BOOK TAG

1. Czarny - kolor silnych emocji - książka, która wywoływała u Ciebie wiele emocji.
U mnie jest to zdecydowanie "Jesienna miłość" Nicholasa Sparksa. Płakałam na niej jak głupia, ale i w pewnych momentach również się śmiałam.


2. Biały - symbol neutralności - książka, do której jesteś neutralnie nastawiony
Nie spotkałam się jeszcze z taką książką :/

3. Niebieski - kolor niezawodności - książka, która Cię nie zawiodła, mimo różnych opinii na jej temat.
"Czerwona królowa" pani Aveyard. Słyszałam bardzo dużo hejtów na nią, jeśli tak to mogę ująć. Wszyscy pisali, że jest schematyczna i przewidywalna, ale mnie osobiście się bardzo podobała i muszę jak najszybciej sięgnąć po jej kontynuację.


4. Zielony - kolor nadziei - książka, która daje ci nadzieję.
Niestety nie do końca rozumiem o co chodzi xD

5. Czerwony - kolor miłości i nienawiści - książka, którą jednocześnie kochasz i nienawidzisz.
"Zanim się pojawiłeś" Jojo Moyes. Kocham tą książkę za bohaterów, fabułę... Nienawidzę za to jak się skończyła.


6. Złoty - symbol bogactwa - książka, która była prawdziwym bogactwem, jeśli chodzi o treść na jej kartkach.
Długo nad tym myślałam i trafiło na "Pamiętnik" również pana Sparksa. Wybrałam ją, ponieważ pokazała mi, że prawdziwa miłość może przetrwać naprawdę wszystko <3

~~~~~~~~~~

Mam nadzieję, że tag wam się podobał <3 Zapraszam do wykonania go wszystkich, którzy mają na to ochotę :D

Do następnego! ~Agata <3








1 komentarz :

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.