7 czerwca 2017

#2 TAG: Książkowe nawyki ♥

Hejka! Dzisiaj przychodzę do was z tagiem. Nikt mnie do niego nie nominował, ale stwierdziłam,że chcę go zrobić abyście mogli mnie troszkę bardziej poznać.
Chcę na tym blogu przeplatać recenzje z jakimiś innymi postami, aby było troszkę ciekawiej ☺
Więc zaczynajmy ❤



1.Czy masz w domu konkretne miejsce do czytania?
Wydaje mi się, że tak. Najczęściej czytam w swoim pokoju- a dokładniej na łóżku lub przy biurku.

2.Czy w trakcie czytania używasz zakładki, czy przypadkowych świstków papieru?
Zawsze używam zakładki. Mam ich dosyć sporo, ponieważ robię je sama. Ta widoczna na zdjęciu także jest zrobiona przeze mnie ☺ Czasami gdy nie mogę znaleźć zakładki wkładam na jej miejsce telefon, ale to tylko w wypadku gdy się śpieszę 😁

3.Czy możesz po prostu skończyć czytać książkę? Czy musisz dojść do końca rozdziału lub okrągłej strony?
Zazwyczaj czytam rozdziałami. Nie lubię kończyć w środku zdania, bo potem nie umiem odnaleźć się w sytuacji, albo po prostu nie umiem odnaleźć miejsca, w którym czytałam.

4.Czy pijesz albo jesz w trakcie czytania?
Tak. Nie lubię siadać do książki bez ciepłej herbaty lub kawy oraz bez czegoś do schrupania. Ale spokojnie, żadna książka nie ucierpiała 😇

5.Czy jesteś wielozadaniowa? Potrafisz słuchać muzyki lub oglądać film w trakcie czytania?
Niestety nie. Mogę czytać na przykład w hałasie ale nie mam aż tak podzielnej uwagi by skupić się jednocześnie na filmie i książce.

6.Czy czytasz jedną książkę czy kilka na raz?
Powiem szczerze, że różnie to bywa. Zazwyczaj czytam jedną, ale zdarza się, że czytam dwie. Zależy czy mnie nudzą, czy wciągają.

7.Czytasz w domu czy gdziekolwiek?
Najwięcej w domu. Nie mogę czytać w samochodzie - choroba lokomocyjna, lecz już w autobusie mogę i nic mi nie jest (nie pytajcie 😂). Gdy wiem, że będę mieć luźne lekcje, albo jakiejś nie będzie to biorę książkę do szkoły.

8.Czytasz na głos czy w myślach?
W myślach, zawsze. Nie wyobrażam czytać sobie na głos 😂.

9.Czy czytasz na przód poznając zakończenie? Pomijasz fragmenty książek?
Raczej nie zdarza mi się żadna z tych rzeczy. Lubię do końca być niepewna co się stanie. Po co mam czytać książkę skoro wiem jak się skończy? A jeśli chodzi o pomijanie, to nawet jak książka mega mnie nudzi nie pomijam ani kawałeczka, gdyż mogę ominąć akurat coś ciekawego ☺



⁕ ⁕ ⁕ ⁕

To na tyle na dzisiaj. Mam nadzieję, że wam się podobało. Możecie napisać w komentarzu co wy robicie inaczej. Miłego dnia ♥


3 komentarze :

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.