3 lipca 2017

#6 Social Media BOOK TAG


Witam wszystkich! A więc tak jak wspominałam na snapie (agata_reads), będę dodawać dwa posty tygodniowo. W piątki będą recenzje itd., a w poniedziałki taki książkowe ☺ Jeden taki tag już się u mnie ppojawił, lecz wtedy nie wpadałam na pomysł, że mogę zrobić taką "serię"
Przychodzę wieć do was dzisiaj z takiem Social Media BOOK TAG ♥


1. Twitter - Ulubiona krótka książka
Wydaję mi się, że będzie to "Niespodziewany gość" Agaty Christie, którego recenzja jest u mnie na blogu. Ta książka ma niecałe 130 stron, a naprawdę mnie zachwyciła. No i jest to chyba najkrótsza książka, którą dotychczas przeczytałam. (recenzja)



2. Facebook - Książka, którą czytał każdy i poczułeś presje, by ją przeczytać
Myślę, że taką książką jest "Gwiazd naszych wina" John'a Greena. Było o niej tak głośno, że chyba każdy czytał tę pozycję. Nie ukrywam, że nie żałuje lektury powieści, gdyż naprawdę mi się ona podobała.



3. Tumblr - Książka, którą przeczytałeś zanim było to popularne
Nie ma niestety takiej książki, ponieważ ja nadrabiam zaległośći i nie czytam nawet książek, które są "na czasie" :/

4. MySpace - Książka, która nie pamiętasz czy ci się podobała czy nie
Taką książką są "Dzieci z Bullerbyn" Astrid Lindgren. Czytałam to bardzo dawno i już nie pamiętam co sądziłam wtedy o tej pozycji. Koniecznie chcę ją przeczytać w jak najbliższym czasie.





5. Instagram - Książka, która była tak ładna, że musiałeś zrobić jej zdjęcie
Jest to seria "Harry Potter" w czarnym wydaniu. Dostałam je pod choinke, i gdy rozpakowałam od razu wzięłam telefon i zrobiłam zdjęcie na Instagrama (jeszcze wtedy prywatnego).


6. YouTube - Książka, której ekranizacje chciałbyś zobaczyć
Najbardziej, chciałabym zobaczyć ekranizację książki "Hopeless" Colleen Hoover ♥ Tak bardzo spodobała mi się ta historia, że marzy mi się obejrzenie takiego filmu ♥



7. GoodReads - Książka, którą polecasz wszystkim
Zdecydowanie "November 9" również Colleen Hoover. Jest  to cudowna historia dwóch ludzi. Porusza nieco trudny temat, bo temat samooceny. Odsyłam was do mojej recenzji tej książki (recenzja). Nie będę już nic więcej mówić. Po prostu ją przeczytajcie, jak jeszcze tego nie zrobiliście ♥




Doszliśmy już do końca tagu. Mam nadzieję, że mój pomysł wam się spodoba i z chęcią będziecie czytać moje wpisy ♥ Zapraszam was do wyrażenia swojej opinii na temat tych książek ♥
Do następnego!







3 komentarze :

  1. Ciekawy tag. Swoją drogą też chciałabym zrobić u siebie na blogu jakiś, ale kompletnie nie mam pomysłu jaki.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na recenzję książki "Ponad wszystko", która pojawiła się niedawno.
    agataczytaksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Muszę koniecznie przeczytać tą recenzję, bo chcę w najbliższym czasie sięgnąć po tę książkę :D

      Usuń
  2. O " Gwiazd naszych wina" była bardzo popularna jak wychodził film :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.