13 października 2017

16 | LBA

Hej! Zostałam nominowana do Lba przez Gosię z bloga Okularnica czyta. Serdecznie jej dziękuję i nie przedłużając przejdźmy do pytań :D



1. Co aktualnie czytasz? Podoba ci się to ?

  • Dosłownie przed sekundką zaczęłam "Eleonora & Park" i nie mogę się jeszcze wypowiedzieć na jej temat, ale myślę, że spodoba mi się tak jak poprzednia książka tej autorki :D
2. Jak zrodziła się u ciebie miłość do książek ?
  • Ja czytam praktycznie od zawsze. Cały czas przewijały się jakieś lektury. Ale tak "namiętnie" czytam od dwóch lat, a serią od której zaczęłam czytać jest mój ukochany "Harry Potter" 💗
3. Planujesz dalsze rozwijanie bloga?
  • Oczywiście, już teraz mogę się pochwalić, że dostałam kilka książek od wydawnictw, ale nie wiem czy uda mi się rozwijać, ponieważ jestem bardzo leniwą osobą i często nie chce mi się pisać postów :D
4. Ile masz na już książek na swojej półce?
  • Musiałam policzyć, bo szczerze nie znałam dokładnej liczby. Mam 160 książek, nie licząc lektur :D
5. Słowo książka i pierwsze 3 skojarzenia 
  • pasja
  • rozwijanie
  • przyjaźń
6. Jak masz ułożone książki na półce?
  • Mam dwa regały i na jednym z nich książki ułożone są, mniej więcej, kolorystycznie, a na drugim seriami :D

7. Jak ci idzie z czytaniem w roku szkolnym?
  • We wrześniu było bardzo słabo, ponieważ przeczytałam tylko jedną książkę i na dodatek była to lektura szkolna. Ale w październiku jest już lepiej bo zaczęłam właśnie 4 książkę ❤

8. Co myślisz o blogach które robią obs/obs i kom/kom?
  • Według mnie nie powinno się tak robić, ponieważ nie można obserwować na siłę. To jest tak samo jak z Instagramem, chcę oglądać tylko te konta, które naprawdę mi się podobają.

9. Podaj swoje 3 ulubione książki na jesień.
  1. "Hopeless"
  2. "Ocalałe"
  3. "Saga Zmierzch"

10. Twoje książkowe odkrycie wszech czasów?
  • Jest to zdecydowanie książka Jessici Park, "To skomplikowane". Bardzo długo zabierałam się do przeczytania tej książki, a gdy już to zrobiłam to żałowałam, że nie wzięłam się za ją wcześniej ❤

11. Kogo nominujesz?
  • Nie nominuję nikogo :D

A więc to na tyle na dzisiaj. Mam nadzieję, że wam się podobało i do następnego ❤

4 komentarze :

  1. Jestem ciekawa książki "To skomplikowane" brzmi intrygująco.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie mam takie samo zdanie na temat obs/obs i kom/kom. Nie wiem, dla mnie to jest takie wymuszanie tych obserwacji i komentarzy. Bez sensu :/

    https://karolina-czyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.