2 marca 2018

27| "More happy than not. Raczej szczęśliwy niż nie" ~ Adam Silvera

Hej hej, dzisiaj chciałabym opowiedzieć wam co nieco na temat książki, która zupełnie mnie zaskoczyła (w pozytywnym znaczeniu tego słowa). I tak przy okazji zapraszam was na mojego snapchata, jeżeli ktoś mnie tam jeszcze nie obserwuje. Staram się tam odzywać codziennie i mówię sporo o książkach ❤, ale nie przedłużając przejdźmy do tematu posta.


Autor: Adam Silvera
Tytuł: Raczej szczęśliwy niż nie.
Wydawnictwo: Czwarta Strona
Data premiery: 15.02.2018
Ilość stron: 400



Opis:
Po samobójstwie ojca szesnastoletni Aaron Soto nie może się pozbierać i znaleźć szczęścia. Dzięki pomocy swojej dziewczyny Genevieve i zapracowanej matki powoli wraca do siebie. Jednak smutek i blizna na nadgarstku nie dają mu zapomnieć o przeszłości.
Kiedy Genevieve wyjeżdża na kilka tygodni, Aaron spędza ten czas z nowym znajomym. Thomas ma projektor filmowy i nie przejmuje się tym, że Aaron kocha książki fantasy. Jednak ich szczęście nie wszystkim się podoba. Nie mogąc zerwać z Thomasem Aaron zwraca się o pomoc do Instytutu Leteo, chociaż oznacza to, że zapomni, kim naprawdę jest.     


Moja opinia:
Nie wiem kompletnie jak zabrać się do pisania czegokolwiek o tej pozycji. Ta książka jest po prostu nie do opisania. Muszę przyznać, że tak przez 150-200 stron akcja strasznie się ciągnęła, ale później zrozumiałam, że było to potrzebne. Słyszałam wiele bardzo dobrych opinii o tej powieści i oczekiwałam od niej wiele, jednocześnie nie wiedząc o czym jest, bo muszę się przyznać, że nie przeczytałam opisu z tyłu książki żeby nie popsuć sobie całej historii (czasami tak mi się zdarza).

Gdy poznajemy głównego bohatera dowiadujemy się, że jego ojciec popełnił samobójstwo i chłopak oczywiście bardzo to przeżył. (Boję się cokolwiek pisać żeby niczego nie zaspojlerować 😂). Aaron ma dziewczynę, z którą jest szczęśliwy ale do czasu gdy poznaje Thomasa. Spędza z nim bardzo dużo czasu i zakochuje się w nim. I tu zaczynają się schody. Żeby dowiedzieć się jakie musicie przeczytać książkę.
Było też dużo innych bohaterów, a część z nich miałam ochotę rozszarpać za samo zachowanie. Chwilami nie mogłam znieść myśli, że gdzieś na prawdę żyją tacy ludzie i uprzykrzają życie innym.

Bardzo trudno pisze mi się o fabule tej książki. Każdy tak na prawdę będzie miał swoje osobiste podejście do tego tytułu. Każdy kto ją przeczyta poświęci chwilę na rozmyślenia i refleksje. Nie wiem czy kogokolwiek zachęciłam do zapoznania się z tym tytułem, ale mam nadzieję, że tak. Już poleciłam ją kilku znajomym i powiedzieli, że pożyczą ją ode mnie. Piszcie w komentarzach czy i wy skusicie się na nią.

Z tego wszystkiego zapomniałam wspomnieć jak niesamowite jest wydanie powieści. Wstawię wam tu kilka zdjęć, ale i tak nie oddadzą one jak pięknie to wygląda w rzeczywistości.

Dziękuję ślicznie wydawnictwu za możliwość przeczytania książki.


Agata ❤



2 komentarze :

  1. Też słyszałam pozytywne opinie, więc może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem o czym mówisz. Książka zrobiła na mnie ogromne wrażenie i również nie do końca wiedziałam jak napisać recenzję. Cały czas chciałam tylko pisać "To jest niesamowite, błagam czytajcie tę książkę".
    Pozdrawiam,
    Dominika
    TheBookMyFantasy

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.